Compania sud-coreeană Hanwha Defense vine cu o nouă inovaţie în domeniul militar: Şenile din materiale compozit pentru obuzierul autopropulsat K9A2

DefenseRomania Team |
Data actualizării: | Data publicării:
Compania sud-coreeană Hanwha Defense a efectuat teste de rulare cu obuzierul autopropulsat K9A2 care dispune de şenile din materiale compozit şi nu din oţel. Sursa Foto: Twitter Hanwha Team Thunder UK.
Compania sud-coreeană Hanwha Defense a efectuat teste de rulare cu obuzierul autopropulsat K9A2 care dispune de şenile din materiale compozit şi nu din oţel. Sursa Foto: Twitter Hanwha Team Thunder UK.

Compania sud-coreeană Hanwha Defense a efectuat teste de rulare cu obuzierul autopropulsat K9A2 care dispune de şenile din materiale compozit şi nu din oţel. Astfel, compania sud-coreeană vine cu o nouă inovaţie în domeniul militar care va permite vehiculelor militare pe şenila să fie mult mai uşoare şi mult mai mobile.

 

Hanwha Team Thunder UK a precizat într-un scurt comunicat de presă, publicat pe reţele de socializare, că a reuşit integreze cu cu succes șenile compozite CRT de la producătorul canadian Soucy pe obuzierul autopropulsat K9A2.

Instalarea senilelor din materiale compozit pe obuzierul autopropulsat K9A2 a fost realizată la cererea comandamentului britanic al Apărării - un client al companiei sud-coreeane Hanwha Defense.

În 2020, companiile Supacat și Soucy şi-au unit forţele pentru a realiza producția de șenile CRT pentru a echipa flota de vehicule pe șenile a armatei britanice.

Regatul Unit este un potențial cumpărător al sistemelor de artilerie autopropulsate K9A2 pentru a înlocui vechile obuziere autopropulsate L131 și Archer ale armatei britanice.

În cazul în care obuzierul K9A2 va câștiga programul de furnizare de noi sisteme de artilerie autopropulsate, compania coreeană Hanwha Defense va localiza producția în Marea Britanie.

În 2017, comandamentul britanic a finalizat testele șenilelor din materiale compozit CRT pe transportorul blindat de trupe FV510 Warrior.

Testele au dovedit că de utile ar putea fi pe viitor șenilelor din materiale compozit CRT pentru vehiculele blindate care utilizează în prezent șenile din oţel. Un vehicul militar echipat cu şenile din materiale compozit este cu 50% mai ușoare decât versiunea din oțel atunci când se deplasează pe teren uscat și cu 79% mai ușoare cât se deplasează pe un teren mlăştinos.

Utilizarea CRT-urilor va reduce consumul de combustibil cu 16% pe șosele și cu 24% pe teren accidentat. Presiunea nominală la sol a vehiculului este redusă cu 10-15% în comparație cu șenilele din oțel.

În urma testării șenilelor din materiale compozit CRT pe un vehicul de luptă pentru infanterie (IFV) FV510 Warrior au fost trase următoarele concluzii: reducerea greutății cu 1500 kg, reducerea vibrațiilor cu 42%; indice de mobilitate mai bun cu 24%.

În plus, Hanwha a testat șenilele compozite CRT pe vehiculul de luptă al infanteriei Redback. Testele fac parte din cea de-a treia fază a programului Australian Land 400.

Departamentul australian al Apărării caută un înlocuitor pentru vehiculele sale de luptă pentru infanterie și a stabilit cerințele tehnice pentru achiziţia unui nou IFV. Proiectul constă în achiziționarea a până la 450 de vehicule de luptă pe șenile.

 

DefenseRomania App

Fii primul care află cele mai importante știri din domeniu cu aplicația DefenseRomania. Downloadează aplicația DefenseRomania de pe telefonul tău Android (Magazin Play) sau iOS (App Store) și ești la un click distanță de noi în permanență

Get it on App Store
Get it on Google Play

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DefenseRomania și pe Google News


Articole Recomandate


CONTACT | POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE | POLITICA COOKIES |

Copyright 2024 - Toate drepturile rezervate.
cloudnxt2
YesMy - smt4.3.1
pixel