Decizia lui Macron, începutul violențelor în Franța. ”Să își cumpere Tesla”

H. D. Hartmann / 06 dec 2018 / 11:12
EXCLUSIV

Să ne amintim de legenda, rămasă în istorie, despre răspunsul reginei Maria Antoaneta atunci când i s-a spus că parizienii se răscoală pentru că nu au pâine. "Să  mănânce, atunci, cozonac" ar fi răspuns suveran, cea care va plăti, fără nicio vină dovedită juridic, cu viața, ura revoluției împotriva ei.

În fața răscoalei franceze a vestelor galbene, președintele Macron a avut un astfel de moment - Maria Antoaneta. Cunoscut pentru aroganța sa imposibil de evitat, tânărul bancher devenit președinte din lipsă de candidați credibili, incapabil să trăiască în realitatea cotidiană si acționând numai după capul său, Macron a dovedit că nu are nici cea mai mică legătură cu Franța.  Atunci când i s-a reproșat ridicarea taxelor la combustibili, care va lovi în clasa rurală și mica muncitorime din marile orașe, Emanuel Madron a dat o replică care a stat la baza exploziei de mânie si ură la adresa lui. A spus că  aceste taxe vor putea fi economisite de catre plătitori în momentul în care vor folosi transportul în comun electric. Desigur că el va merge într-o limuzină electrică cu sofer, căci poporul poate, în rest, să stea în ploaie asteptând autobuzele electrice plătite tot de taxele lui. Această obrăznicie fără egal a dus la răscoală în Franța. Să spui unui muncitor francez care abia câștigă 1400 de euro lunar să stea după autobuzul verde, al lui Macron, pentru că nu poate să își cumpere mașină electrică care costă 60.000 de euro, adică salariul său integral pe 3 ani, a fost momentul cozonacului din epoca de dinainte de revoluția din 1789.

Desigur că nu este vina acestui om. A fost crescut să creadă că el este cel mai inteligent, cel mai educat, cel mai avansat intelectual. O astfel de ruină morală a ales Franța ca președinte al ei. Este vina școlii, care, ca și la noi, a scos aroganți cu Facebook, în lumea virtuală ei fiind considerați genii. În realitatea popoarelor și istoriei, aceste păpuși de ceară,  care nu au respectat niciodată munca și produsul ei, care s-au bucurat numai de diplome prețioase și artificiale, acești pompoși fără substanță sunt peste tot. În general ei provin din stângă de caviar, mai ales în lumea occidentală. Macron a fost si el membru al partidului socialist francez și a fost promovat ministru de un președinte socialist. Pentru că era tânăr și vorbea limbajul de clor al Facebook, a fost impus ca reprezentant al tinerei generații. Găunos ca orice intelectual crescut doar să critice, decadent până la a sacrifica pe oricine doar ca să câștige un franc în plus, Macron reprezintă pericolul uriaș pe care umanitatea îl traversează astăzi.

Momente Maria Antoaneta a avut și un alt lăutar al stângii, Obama, care a pus în genunchi o țară de mărimea SUA. Fugind după succes ieftin, de vodevil, introducând minciuna cu energia verde și un întreg lexicon aiuritor de termeni, acești stângiști sunt promotorii celui mai mare fals din istoria actuală. Vânzători de iluzii, ei construiesc mecanisme financiare care împovară cu taxe societățile, pentru ca apoi să le declare leneșe și conservatoare. Aceasta iluzie cu energia verde, că este eoliană sau electrică, că provine din valurile mării sau din bătutul din palme, este periculoasă. Există un singur motiv pentru care omul de rând știe că tranziția de la benzină la energia verde, fără o democratizare reală a resursei energetice, îl va duce în epoca feudală. Și anume faptul că energia obținută, fără a fi stocată, este incapabilă să asigure funcționarea unui amărât de telefon mobil. Așa cum cancerul nu poate fi combătut cu ceaiuri medicinale, nici umanitate, acum, (nu o va avea nici mâine), nu are capacitatea de a stoca energia necesară unei singure ore de consum normal.

Agenții extremismului verde au împînzit lumea actuală. Ei propun ruperea societății actuale de siguranța relativă a modelelor energetice actuale pentru a fi introduse tehnologii imposibile. Niciun producător de automobile nu a fost capabil să realizese o mașină electrică care să o înlocuiască pe cea cu combustie internă atât ca autonomie cât și ca eficiență de preț. Iar fără masina, omul coboară, în numai zile, în epoca pre industrială. Sistemele sociale colapsează complet în săptămâni.

Minciuna cu mașinile electrice nepoluante este cu atat mai nocivă cu cât elementele rare folosite la compunerea unei baterii care să stocheze cât de cât eficient energia necesară unui monociclu, sunt găsite, în cantitati insuficiente, doar în câteva state, cele mai mari depozite fiind în China. Acele depozite, însă, nu ajung nici pentru 10 ani de exploatare extensivă. După epuizarea acelor depozite, umanitatea va rămâne fără niciun fel de capacitate de înmagazinare reală a energiei, adica fără bateriile, la care visează tot felul de Maria Antoaneta, să își încarce noapte limuzina. Războiul pentru resurse energetice va fi atât de cumplit încât sângerosul secol XX va părea o plimbare în parc.

Alături de aceste probleme reale tehnologice, prețul acestor mașini este astăzi imposibil de acoperit de aproape 90% din populația lumii, deci trecerea de la benzina democratică la epoca scalvagismului cu Facebook este asigurată. Omenirea nu își va permite mașinile electrice scumpe cât un avion, nu pentru că nu le vrea, nu pentru că este leneșă sau cum a spus Macron, pentru că poate utiliza tramvaiul, ci pentru că tehnologia actuală nu le poate face nici ieftine și nici accesibile. Doar activiști ca Macron si Obama pun taxe și impun restricții tot mai mari, pentru ca mașinile accesibile să dispara iar poporul să ia autobuzul.  

Orice politician sau om de afaceri care nu l-a citit pe Tacitus sau nu a studiat o meserie, o carte, corigent la matematică sau doar cinic oportunist al imposturii, fără să aibă un proiect real de rezolvare a problemelor sociale si economice, poate vorbi ore în sir despre energia verde și cum își va încărca, noaptea, bateria mașinii sale electrice, scumpă cât salariu, pe un deceniu, al unui muritor de rând.

Așa si Macron, care visează avioane electrice, dar nu este în stare să asigure o reformă reală și atât de necesară, în Franța, care a devenit, în ultimile decenii, un câmp de sărăcie inimaginabilă. Cine ia statisticile economice și cifrele dinamicii sociale, va observa că francezul de rând câștigă de două ori mai puțin decât un german și de trei ori mai puțin ca un englez. Cât despre pensii, Macron a propus, nici mai mult nici mai puțin, reducerea substanțială a pensiilor de urmaș. Căci cele integrale sunt deja impozitate fără milă. Din acele taxe crescute permanent, Macron și alții ca el, doresc să aibă limuzine electrice. Troleibuzul este pentru plătitorii de taxe.

Istoria însă răspunde întotdeauna. Maria Antoaneta, alături de întreaga ei clasă socială, ruptă de viață reală, si-au pierdut capul. La propriu, când totul a început cu mici focuri de tabără și oameni scriind, cu ură, pe monumentele vechiul regim.

Notă: Titlul aparține redacției, textul aparține autorului

Articole Recomandate


POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE | POLITICA COOKIES

Copyright 2018 - Toate drepturile rezervate.
defense.n-nxt.22