T-7A Red Hawk, noul avion de antrenament al piloților americani

DefenseRomania Team |
Data actualizării: | Data publicării:
Avioan de antrenament american de tip T-7A Red Hawk, foto: U.S. Air Force
Avioan de antrenament american de tip T-7A Red Hawk, foto: U.S. Air Force

Cel cel mai nou avion de formare a piloților din cadrul US Air Force onorează moștenirea legendarului Tuskegee Airmen, prima escadrilă de piloți afro-americani care au zburat în misiuni de luptă în timpul celui de-al Doilea Război Mondial, transmite defenceblog.

Noua aeronavă de antrenament avansată, T-X, a fost numită oficial T-7A Red Hawk. Numele este, de asemenea, un tribut adus lui Curtiss P-40 Warhawk, un avion de luptă american care a zburat pentru prima dată în 1938 în cadrul escadrilei 99, prima formație de luptă a US Air Force.

T-7A Red Hawk, fabricat de Boeing, introduce capabilități care pregătesc piloții pentru avioanele de a cincea generație, inclusiv: pentru forța mare G, gestionarea informațiilor recepționate de senzori, unghiul de atac, operațiuni pe timp de noapte și schimb de informații aer-aer și aer-sol.

"T-7A va fi trecerea la noi generații de aeronave", a declarat secretarul US Air Force, Matthew Donovan. „Red Hawk oferă capabilități avansate pentru instruirea piloților de mâine pe link-uri de date, radar simulat, arme inteligente, sisteme de management defensiv, precum și capacități de antrenament sintetic”, a mai spus el.

Alături de tehnologia actualizată și capacitățile de performanță, T-7A va fi însoțit de simulatoare îmbunătățite și capacitatea de a actualiza software-ul sistemului mai rapid. Avionul a fost, de asemenea, proiectat având în vedere cererea mecanicilor de a avea panouri de acces ușor accesibile.

Putere mare

 

T-7A dispune de cozi gemene care asigură o manevrare abilă la viteze mici, ceea ce îi permite să zboare într-un mod care să se apropie mai bine de cerințele lumii reale și este conceput special pentru a pregăti piloți pentru aeronave din a cincea generație. Motorul unic al aeronavei generează o putere de aproape trei ori mai mare decât motoarele duale ale fostului model de avion de antrenament T-38C Talon pe care îl înlocuiește.

„Diferența de la T-38 și un F-35 este ca de la noapte la zi”, a declarat șeful Statului Major al US Air Force, David L. Goldfein. „Dar cu T-7A distanța este mult mai mică. Și acest lucru este important pentru că înseamnă că piloții vor fi antrenați mai bine și mai repede corespunzător cu viteza amenințării."

351 de avioane au fost comandate

 

În septembrie 2018, companiei Boeing i-a fost acordat un contract în valoare de 9,2 miliarde de dolari pentru livrarea a 351 de aeronave T-7A, 46 de simulatoare de zbor și echipamente asociate, pentru a înlocui total flota de avioane T-38C pe care US Air Force a folosit-o timp de 57 de ani pentru formarea piloților.

Primele aeronave și simulatoare T-7A sunt programate să sosească la Baza San Antonio-Randolph din Texas, în 2023. Toate bazele de pregătire pentru cursuri de pilotare vor trece în cele din urmă de la T-38C la T-7A. Aceste baze sunt: Baza US Air Force Columbus din Mississippi; Baza US Air Force Laughlin din Texas; Baza US Air Force Sheppard din Texas și Baza US Air Force Vance din Oklahoma.

Vezi și: Americanii simulează o luptă la scară mare pentru a testa puterea F-35

DefenseRomania App

Fii primul care află cele mai importante știri din domeniu cu aplicația DefenseRomania. Downloadează aplicația DefenseRomania de pe telefonul tău Android (Magazin Play) sau iOS (App Store) și ești la un click distanță de noi în permanență

Get it on App Store
Get it on Google Play

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DefenseRomania și pe Google News


Articole Recomandate


CONTACT | POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE | POLITICA COOKIES |

Copyright 2024 - Toate drepturile rezervate.
cloudnxt2
YesMy - smt4.3.1
pixel