Cine se bate pentru corvetele românești

Darius Muresan / 19 iun 2018 / 14:48

În bătălia pentru corvetele ce vor intra în dotarea Forțelor Navale Române au intrat mai mulți jucători importanți pe piața de construcții navale militare.

FINCANTIERI 

În România, Fincantieri este cel mai mare angajator din industria navală, prin cele două șantiere operate de filiala sa norvegiană VARD în Brăila și în Tulcea, având peste 5.000 de angajați direcți și 3.000 de subcontractori. Fincantieri a investit peste 150 de milioane de euro în aceste două șantiere navale în ultimii 10 ani. 

NAVAL GROUP

Naval Group participă împreună cu Șantierul Naval Constanța, între cele două existând un parteneriat de colaborare.  Naval Group este unul dintre puținii constructori la nivel mondial de portavioane, submarine nucleare și nave militare de ultimă generație. Printre navele construite de Naval Group se numără și corvetele Gowind 2500 pe care gigantul francez vrea să le construiască împreună cu Șantierul Naval Constanța pentru Marina română.

THYSSEN KRUPP MARINE SYSTEMS

ThyssenKrupp este prezentă în România prin toate cele cinci divizii ale sale: metalurgie, auto, ascensoare, bunuri indstruale și servicii. Nemții dețin trei unități de producție la Galați și Sibiu.

DAMEN

Olandezii de la Damen Group Shipyards au anunțat recent încheierea negocierilor cu Guvernul României, privind preluarea Șantierului Naval Daewoo Mangalia. Angajamentul Damen față de industria construcțiilor navale din România este de lungă durată. Compania a deținut și operat Damen Shipyards Galati din 1999.

Articole Recomandate


CONTACT | POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE | POLITICA COOKIES

Copyright 2019 - Toate drepturile rezervate.
defense.n-nxt.28