Faima lui ”a atins literalmente stelele”: NASA și Joe Biden, mesaje omagiale în onoarea lui Pelé

Ciprian Dumitrache |
Data actualizării: | Data publicării:

”Înainte de a exista Messi, Ronaldo, Beckham, a fost Pelé”.

După moartea legendarului sportiv, NASA a publicat pe Twitter o fotografie cu galaxia spirală NGC 300, care are în centru o culoare verde și galbenă și a reamintit și faptul că faima fostului fotbalist brazilian Pelé „a atins literalmente stelele”.

„Ne amintim de legendarul Pelé, cunoscut de mulți drept regele „jocului frumos”. Această imagine a unei galaxii spirale din constelația Sculptor arată culorile Braziliei”, a comentat NASA, pe marginea fotografiei postate, ca omagiu pentru marele fotbalist brazilian.

Joe Biden: ”Înainte de a exista Messi, Ronaldo, Beckham, a fost Pelé”

La rândul său, președintele american a postat un mesaj prin care a omagiat fenomenul Pelé.

Înainte de a exista Messi, Ronaldo, Beckham, a fost Pelé.

În 1958, el a câștigat prima sa Cupă Mondială pentru Brazilia la 17 ani - cel mai tânăr câștigător vreodată. El a mai câștigat încă două Cupe Mondiale în 1962 și 1970, fiind singurul jucător din lume cu trei trofee la Cupa Mondială.

Pentru un sport care unește lumea ca niciun alt fenomen, ascensiunea lui Pelé, de la începuturile sale modeste până la statutul de legendă a fotbalului, este o poveste a ceea ce este posibil.
Astăzi, gândurile lui Jill și ale mele sunt alături de familia lui și de toți cei care l-au iubit”, și-a încheiat mesajul Joe Biden.

Imaginea color publicată de NASA reprezintă galaxia NGC 300 este rezultatul combinării datelor primite de la satelitul Galaxy Evolution Explorer de la NASA cu datele de imagine de la un telescop operat de Institutul Carnegie pentru Știință din Washington de la Observatorul Las Campanas din Chile.

Fotografia dată arată procesul de formare a stelelor, conform site-ului Tech Times. În timp ce stelele mai vechi galben-verde sunt concentrate în regiunile centrale, stelele tinere albastre luminează brațele spirale exterioare ale galaxiei.

Trei zile de doliu național în Brazilia

Pelé a murit la vârsta de 82 de ani, joi, la Sao Paulo, fiind tratat de cancer de colon din septembrie anul trecut. Brazilianul este singurul care a câștigat de trei ori Cupa Mondială FIFA și este considerat cel mai bun jucător din istorie.

Guvernul brazilian a declarat trei zile de doliu național pentru moartea sa. Actualul președinte Jair Bolsonaro și  președintele ales Luiz Inácio Lula da Silva, care va prelua mandatul duminică, și-au exprimat durerea.

Pelé va fi înmormântat marți în orașul Santos, unde și-a petrecut cea mai mare parte a carierei de jucător.

DefenseRomania App

Fii primul care află cele mai importante știri din domeniu cu aplicația DefenseRomania. Downloadează aplicația DefenseRomania de pe telefonul tău Android (Magazin Play) sau iOS (App Store) și ești la un click distanță de noi în permanență

Get it on App Store
Get it on Google Play

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DefenseRomania și pe Google News

Articole Recomandate

Get it on App Store Get it on Google Play

Citite săptămâna aceasta

DC Media Group Audience

Parteneri

Copyright 2024 - Toate drepturile rezervate.
cloudnxt2